گسترش همکاری های شهرداری و سازمان تامین اجتماعی.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از  واحد خبر مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، سید محمد احمدی شهردار رشت با دکتر مصطفی سالاری مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دیدار و گفت و گو کرد.

این دیدار در راستای گسترش و توسعه تعامل میان مجموعه مدیریت شهری و تأمین اجتماعی و ارائه راهکاری مناسب برای رفع برخی از مسائل برگزار شد.

سید محمد احمدی، با اشاره به تاثیر سازمان تامین اجتماعی در تامین آتیه خانواده ها و توجه به وسعت فعالیت ها و خدمات شهرداری، خواستار تعامل بیشتر به منظور ارائه خدمات بهتر به پرسنل خدوم شهرداری شد.

این مقام مسئول با اشاره به نقش مهم این دو سازمان جهت ایجاد رفاه برای مردم ادامه داد:شهرداری و تامین اجتماعی سازمان هایی خدمات رسان بوده که بیشترین مراجعات مردمی را دارا هستند.

دکتر مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور نیز در این دیدار با اشاره به حمایت این سازمان از مدیریت شهری در راستای توسعه شهر از افزایش همکاری ها با شهرداری رشت خبر داد.

شایان ذکر است ، در این دیدار با رایزنی های صورت گرفته، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی کشور دستورات لازم را جهت مساعدت های ویژه در حل مشکلات بیمه ای شهرداری رشت را صادر کرد.

  • منبع خبر : شهرداری رشت