دانش آموز 12 ساله گیلانی ( محمدصدرا محمدزاده فرزند یکی از همکاران تامین اجتماعی گیلان ) که در بخش نقاشی این جشنواره شرکت نموده بود بعنوان منتخب کشوری برگزیده و در هفته جاری جوایز و لوح خود را دریافت نمود .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بدنبال فراخوان صورت گرفته از سوی این سازمان در اواخر سال ۹۸ بمنظور برگزاری جشنواره کرونا امید با هدف امتناع مردم از سفرهای نوروزی و به منظور غنی سازی اوقات فراغت کودکان در منزل طی این ایام که ویژه کودکان و نوجوانان برگزار گردید ، نتایج این مسابقات اعلام گردید . 

 این جشنواره به همت موسسه عالی پژوهش تامین اجتماعی با همکاری موسسه فرهنگی هنری آهنگ آتیه ، انتشارات علمی فرهنگی و حمایت سازمان تامین اجتماعی در قالب ۶ بخش‌ با محورهای «داستان ناتمام»، « داستان یک عکس»، «معرفی کتاب»، «نقاشی و تصویرسازی»، «به چشم خودم» و «حالا که توی خونه‌ام چی بخونم» به روش تعاملی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی از ۲۷ اسفند ۹۸ تا ۲۷ فروردین ۹۹ اجرا گردید . 

محمدصدرا محمدزاده دانش آموز ۱۲ ساله گیلانی ( فرزند یکی از همکاران تامین اجتماعی گیلان ) که در بخش نقاشی این جشنواره شرکت نموده بود بعنوان منتخب کشوری برگزیده و در هفته جاری جوایز و لوح خود را دریافت نمود . 

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی