بر اساس جدیدترین آمار مربوط به معاملات اجاره‌بها در تهران یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در دروس ۳۱۵ میلیون تومان رهن داده شده و اجاره ماهانه یک آپارتمان با همین متراژ در آپادانا بدون احتساب پول پیش ۷.۵ میلیون تومان است.

بر اساس جدیدترین آمار مربوط به معاملات اجاره بها در تهران یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در دروس ۳۱۵ میلیون تومان رهن داده شده و اجاره ماهانه یک آپارتمان با همین متراژ در آپادانا بدون احتساب پول پیش ۷.۵ میلیون تومان است.

در منطقه ۶ قائم مقام سنایی یک واحد مسکونی به مساحت ۸۰ متر با عمر ۵ سال به قیمت ۲۵۰ میلیون تومان رهن کامل، اجاره داده شده است.

یک واحد مسکونی ۴۵ متری ۱۸ ساله واقع در خیابان مخصوص به قیمت ۱۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۵۰۰ هزار تومانی، واحد ۶۰ متری در ساعی با عمر ۲ با شرایط ۷۰ میلیون رهن و اجاره ماهانه ۲٫۹ میلیون تومانی و واحد مسکونی ۱۲۲ متری ۴ ساله در آلستوم با شرایط رهن ۵۰ میلیون پول پیش و اجاره ماهانه ۷ میلیون تومانی در سامانه کد رهگیری ثبت معامله شده است.

در ارامنه جنوبی قرارداد اجاره‌بهای یک دستگاه آپارتمان ۴۵ متری ۵ ساله با شرایط رهن ۱۲٫۵ میلیون تومانی و اجاره ماهانه یک میلیون تومان امضا شده است.

همچنین در نارمک واحد ۵۰ متری با شرایط ۲۰ میلیون رهن و ۱٫۷ میلیون اجاره ماهانه، در آپادانا واحد ۱۲۰ متری با رهن ۵۰ میلیونی و اجاره ماهانه ۷٫۵ میلیون تومانی، در چیذر واحد ۳۰۲ متری با رهن ۲۰۰ میلیون تومانی و در زعفرانیه واحد ۷۳ متری ۱۸ ساله با رهن ۲۲۰ میلیون تومانی در سامانه املاک و مستغلات ثبت شده است.

رهن کامل یک واحد مسکونی ۱۲۰ متری در دروس ۳۱۵ میلیون تومان بوده و آپارتمان ۱۴۵ متری در بهداشت با شرایط رهن ۵ میلیون تومان و اجاره بها ی ۱٫۲ میلیون تومانی اجاره داده شده است./اخرین خبر