روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان؛

به گزارش مرجع آنلاین؛ در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و به منظور برقراری ارتباط مستقیم با مردم، مدیر مخابرات منطقه گیلان به صورت برنامه ریزی شده با متقاضیان درخواست ملاقات ، به صورت حضوری دیدار و به درخواست آنان رسیدگی کرد.
در این برنامه ملاقات مردمی ، مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و علیرضا پارسائی پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنان دستورات لازم را برای مساعدت و همکاری در چارچوب قانون به معاونین و مدیران واحدهای مربوطه صادر کرد.
گفتنی است ملاقات عمومی مدیر مخابرات منطقه گیلان با مردم ، طبق روال گذشته روزهای سه شنبه هر هفته در دفتر ایشان برگزار می شود .

  • منبع خبر : مخابرات منطقه گیلان