رفع مشکلات و دغدغه‌های همکاران نوسازی مدارس گیلان از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و این اداره کل می باشد.

به گزارش  پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس گیلان، روز شنبه مورخ ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ مهندس علی دقیق مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گیلان به همراه مهندس عظیم امام پناهی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی در دیدار با دکترمحمدرضا رستمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های این اداره کل، در خصوص اعتبارات جاری، رتبه بندی همکاران، اعتبارات تملک دارائی و پیگیری مشکلات پرسنل اداره کل نوسازی مدارس گیلان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

 مهندس دقیق در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش همکاران نوسازی مدارس گیلان گفت: رفع مشکلات و دغدغه‌های آنها از اولویت‌های سازمان نوسازی مدارس کشور و این اداره کل می باشد.

وی با اشاره به پراکندگی جغرافیایی پروژه های آموزشی در دست اجرا، افزود: اداره کل نوسازی مدارس با تعداد ۱۰۰ نفر از نیروهای خود با افتخار فضاهای تعلیم و تربیت را برای آینده سازان در سرتاسر استان آماده می کند.

وی با ارائه گزارشی از وضعیت پروژه های آموزشی و نیمه استان افزود: اداره کل نوسازی مدارس در هفته دولت و ایام الله دهه فجر بیشترین درصد آمار افتتاح پروژه ها را در استان به خود اختصاص داده و این جای بسی افتخار است.

مهندس دقیق در ادامه به طور ویژه، پیگیری رتبه بندی همکاران نوسازی مدارس استان، مسائل رفاهی و فوق العاده ویژه همکاران را از رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان گیلان را خواستار شد.

در اداره این دیدار، دکتر رستمی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان، ضمن تقدیر از زحمات کارکنان نوسازی مدارس در روند تکمیل و تحویل پروژه‌های آموزشی استان، پیگیری دغدغه معشیتی همکاران نوسازی مدارس استان، تامین اعتبار و رفع مشکلات قول مساعدت و همکاری داد.

 

  • منبع خبر : نوسازی مدارس گیلان