در دومین روز از دهه مبارک فجر ، نمایشگاه دستاوردهای جمعیت هلال‌احمر در چهل و پنج سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌با حضور استاندار و نماینده مقام معظم رهبری در گیلان در نماز پرفیض جمعه در معرض نمایش عموم قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر استان گیلان ؛ آیت الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت در حاشیه نماز جمعه امروز از نمایشگاه دستاوردهای هلال‌احمر پس از انقلاب اسلامی ، تجهیزات امدادی و ایستگاه سلامت بازدید کردند.

 

 

در این بازدید که‌ هادی سلیمی مدیرعامل جمعیت استان ایشان را همراهی می‌کردند در خصوص اقدامات گوناگونی که در نمایشگاه به تصویر کشیده شده است و سنجش سلامت نمازگزاران در ایستگاه سلامت به ارایه گزارش های تخصصی پرداختند.

 

 

آیت الله فلاحتی نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه رشت در بازدید از نمایشگاه ضمن تقدیر از خدمات نیروهای باغیرت و ایثارگر هلال‌احمر به آحاد جامعه اظهار داشت: توانمندیهای هلال‌احمر در عرصه‌های مختلف خیلی خوب است و در این نمایشگاه کاملا مشهود می‌باشد.

 

ایشان افزودند : آنچه که در این نمایشگاه بیش از هر چیز دیگری نمود دارد حضور جوانان مستعد و پرتلاشی است که باید از همه لحاظ حمایت شود و تاکید مقام‌ معظم رهبری نیز حمایت از جوانان می‌باشد ، دولت محترم هم در تلاش است که تمهیداتی را فراهم کند که استعداد این جوانان بیش از پیش شکوفا و مورد حمایت بیشتری قرار گیرند.

 

حضرت آیت الله فلاحتی تصریح کردند: همه ما باید دست به دست هم دهیم و به معنای واقعی به این جوانان برومند و دلسوز که هدفشان خدمت به مردم شریف گیلان و کشور است کمک‌ کنیم.

 

گفتنی است نمایشگاه دستاوردها ، تجهیزات امدادی و ایستگاه سلامت هلال‌احمر استان به مناسبت دهه مبارک فجر و در راستای شعار « جشن ملی ، مشارکت پرشور ، آینده روشن» در نماز پرفیض جمعه شهر رشت برقرار گردید و مورد بازدید عموم مردم قرار گرفت.

 

  • منبع خبر : هلال احمر گیلان