معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت خبر داد و گفت: این کنگره دوم و سوم مردادماه سال آینده در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی (گیل وب‌دا)؛ دکتر رامیار فرزان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در دفتر معاونت از برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت خبر داد و اظهار کرد: این کنگره دوم و سوم مردادماه سال آینده در تالار مرکزی رشت برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به فرصت مغتنم گیلان در برگزاری این کنگره ملی، افزود: اساتید و دانشمندان باتجربه و متخصصان جوان این رشته این فرصت را مهیا خواهد کرد تا مطالب علمی نوین و موضوعات قابل بحث مورد تجزیه و تحلیل قرار بگیرد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: بیهوشی و مراقبت‌های ویژه در سوختگی مدیریت بیماران سوختگی در اورژانس‌های پیش‌بیمارستانی، پرستاری در سوختگی، بازتوانی در سوختگی، هوش مصنوعی و یادگیری عمیق در سوختگی، جراحی‌های ترمیمی و زیبایی در سوختگی، مهندسی بافت و درمان‌های نوین در سوختگی و پزشکی بازساختی، دستاوردهای دانش بنیان در سوختگی و سلامت روان در سوختگی از محورهای برگزاری دوازدهمین کنگره ملی سوختگی در رشت است.

  • منبع خبر : علوم پزشکی گیلان