رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تراکم بالای مراجعه به اورژانس بیمارستان‌ها، گفت: باید سریعاً بیماران در اورژانس تعیین تکلیف و خدمات درمانی موردنیاز به بیماران مراجعه‌کننده ارائه شود.
به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از گیل وبدا، دکتر محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان صبح امروز در نشست هماهنگی اورژانس بیمارستانی و پیش بیمارستانی در سالن اجلاس حوزه ریاست با تقدیر از تلاش‌های کادر درمان در بخش اورژانس، اظهار کرد: تلاش‌های کادر اورژانس در ارائه خدمات سلامت‌محور به مردم ستودنی است و باید شاخص‌های خدمت بر اساس استانداردها ارائه شود.
وی با اشاره به اهمیت زمان در اورژانس، افزود: اورژانس پیشانی بیمارستان بوده و باید خدمات ارائه‌شده در آن به لحاظ کمی و کیفی به بهترین شکل ممکن ارائه شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به تراکم بالای مراجعه به اورژانس‌های مراکز آموزشی درمانی مرکز استان، گفت:  بیماران در اورژانس باید سریعا” تعیین تکلیف و خدمات درمانی موردنیاز به بیماران مراجعه‌کننده ارائه شود.
دکتر آشوبی با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پایان سال، خاطرنشان کرد: کادر درمان به‌ویژه اورژانس در طول هفته و به‌صورت شبانه‌روزی باید در مراکز آموزشی درمانی و بیمارستانی حضور فعالانه داشته باشند و خدمات موردنیاز به بیماران را ارائه دهند.
وی بر ضرورت تشدید نظارت‌ها در بخش اورژانس تأکید کرد و گفت: باید در بخش اورژانس با تشدید نظارت‌ها و تعیین تکلیف سریع بیماران زیر ۶ ساعت و ۱۲ ساعت به‌درستی مدیریت شود.
  • منبع خبر : شهرداری رشت