مسعود صادقی خمامی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان طی نشست “هماهنگی و بررسی مسایل مربوط به مدیریت اوج بار سال ۱۴۰۳” با فعالان حوزه صنعت استان ضمن استماع نظرات آنان بر آمادگی کامل جهت همکاری و فعالیت مشترک برای گذر از پیک مصرف برق در تابستان تاکید کرد.

مرجع آنلاین – مدیرعامل توزیع برق گیلان به روند افزایشی مصرف برق در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: در پی گرم شدن هوا و وارد مدار شدن وسایل سرمایشی، میزان تقاضای برق کشور روز گذشته (هشتم خرداد) با عبور از مرز ۶٠ هزار مگاوات، به ۶٠ هزار و ١۶١ مگاوات رسید.
صادقی گفت: جلب مشارکت مشترکان در بخش ها و تعرفه های مختلف اعم از صنعتی، خانگی، کشاورزی و… در فصل پیک مصرف برق؛ مهم ترین راهبرد صنعت برق طی سالیان اخیر بوده است که خوشبختانه با همکاری خوب این مشترکان نتایج مطلوبی بهمراه داشته است.
وی تاکید کرد: برنامه محور و مشوق محور بودن برنامه های شرکت توانیر تاثیر چشمگیری در گذر با کمترین مشکل از فصول گرم سالیان اخیر داشته است.
مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: طی سالیان اخیر با برنامه ریزی های مدون تلاش شده است بهترین شیوه همکاری با صنایع استان مورد اتخاذ قرار گیرد تا هم چرخ صنعت در استان بچرخد و هم برق مطمئن و پایدار برای کل استان تامین شود.
صادقی تاکید کرد: حجم کم مشترکین صنعتی در گیلان (۱۶ درصد) برخلاف بسیاری از استان ها و حجم بالای مشترکین خانگی (۷۷ درصد) ؛ مدیریت بار مصرف برق در تابستان را با چالش اساسی مواجه کرده است.
وی صنعت برق را یکی از صنایع مهم و زیربنایی دانست و افزود: تمام تلاش خود را جهت تأمین برق مطمئن و پایدار در دستور کار داریم و از هیچ کوششی جهت رضایت مشترکین دریغ نخواهیم کرد.
گفتنی است در این نشست جمعی از معاونین و مدیران شرکت بهمراه رئیس گروه صنایع و بازرگانی استانداری گیلان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی گیلان، مدیر اجرایی انجمن مدیران صنایع استان گیلان نیز به بیان درخواست ها و راهکارهای خود جهت عبور از پیک بار و مشکلات حوزه تولید پرداختند و در پایان نیز بااهدای لوح تقدیر از سوی مسعود صادقی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان از فعالان و مسئولان حوزه صنایع حاضر درجلسه به جهت همراهی و همکاری در گذر از پیک مصرف برق تابستان سال گذشته تجلیل و قدردانی بعمل آمد.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان