مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفتگو با مدیرکل آموزش و پرورش استان از تکمیل طرح بهینه سازی موتورخانه 31 مدرسه در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در گفتگو با مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به نقش مهم و تاثیرگذار آن سازمان در زمینه فرهنگ سازی مصرف بهینه انرژی، بیان کرد: شرکت گاز در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود برنامه های مختلفی را برای افزایش آگاهی مشترکین و اشاعه فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی به انجام می رساند و یکی از جوامع هدف این شرکت کودکان و دانش آموزان می باشند که برای تحقق این مهم نیازمند همکاری و همراهی سازنده آموزش و پرورش هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با بیان این موضوع که شرکت گاز در سالیان گذشته طرح های مختلفی همچون طرح سفیران انرژی را با همکاری فرمانداری ها و آموزش و پرورش به انجام رسانده است، گفت: آگاهی بخشی و آموزش نه یک هزینه بلکه یک سرمایه گذاری است که نتیجه آن قطعا به کل جامعه باز می گردد.

جمال نیکویی در همین راستا با قدردانی از همکاری شایسته آموزش و پرورش برای ترویج فرهنگ مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی، اظهار کرد: حاصل این همکاری و تلاش مستمر و شبانه روزی همه نهادهای دست اندرکار سبب شد تا در سال گذشته هیچگونه مرگ خاموش در استان نداشته باشیم که این یک افتخار برای مجموعه شرکت گاز است.

وی همچنین از اجرای طرح بهینه سازی موتورخانه ۳۱ مدرسه با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان خبر داد و گفت: شرکت گاز در راستای تحقق مسئولیت اجتماعی خود در تلاش است تا با افزایش کیفیت محیط های آموزشی استان، زمینه ارتقا سطح علمی و به تبع آن پیشرفت و آبادانی جامعه را فراهم آورد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ادامه همکاری های فیمابین، فرهنگ درست مصرف کردن انرژی به منازل مشترکین و سایر بخش های جامعه گسترش یابد و حوادث ناگوار مرتبط با گاز طبیعی به حداقل برسد.

در ادامه محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان ضمن قدردانی از شرکت گاز بجهت توجه و اهتمام ویژه به امر فرهنگ سازی مصرف در جامعه و در میان دانش آموزان، گفت: آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین دستگاه فرهنگی در تلاش است تا به دانش آموزان شیوه و مهارت زندگی بهتر را بیاموزد و آموزش های مصرف بهینه و ایمن گاز طبیعی از جمله این مهارت ها است.

رمضانی با قدردانی از حرکت شایسته شرکت گاز برای بهینه سازی موتورخانه مدارس استان گفت: امیدواریم حرکت زیبای شرکت گاز منجر به حضور و کمک سایر سازمان ها به آموزش و پرورش و ارتقاء سطح کیفی فعالیت ها در این سازمان شود.

وی در خاتمه از آمادگی کامل آموزش و پرورش برای ارائه آموزش های لازم به دانش آموزان در زمینه نهادینه سازی فرهنگ مصرف بهینه گاز خبر داد و گفت: ما تمام تلاش خود را برای اشاعه فرهنگ مصرف و کاهش حوادث و هزینه ها به کار خواهیم بست.

در پایان این دیدار مدیرعامل و رؤسای شرکت گاز استان گیلان با اهدای لوح تقدیر، از همکاری مناسب مدیرکل آموزش و پرورش استان با این شرکت و اجرای گسترده آموزش های مصرف بهینه گاز طبیعی تشکر و قدردانی کردند.

 

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان