مدیرکل تامین اجتماعی گیلان همزمان با ایام دهه فجر از سه پروژه بزرگ ساختمان های جدید شعب در شهرهای رشت ، صومعه سرا و لاهیجان در سالجاری به عنوان تلاشی برای ایجاد فضای مناسب و در خور شأن ذی نفعان یاد نمود .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، کیوان مرتضوی با بیان اینکه در اتفاقی کم نظیر در سالجاری علاوه بر تداوم ساخت ساختمان جدید شعبه یک رشت ، دو پروژه دیگر در شهرهای صومعه سرا و لاهیجان در دستور کار قرار گرفت افزود : تامین اجتماعی شعبه یک رشت بزرگترین واحد تابعه استان محسوب میگردد که بیش از ۲۰ درصد عملیات اجرایی و تعهداتی در آن انجام شده و افزون بر این میزان از جامعه هدف در گروههای بیمه شدگان و مستمری بگیران را تحت پوشش دارد .

وی با اشاره به اینکه از دهه فجر سال گذشته عملیات ساخت و ساز ساختمان جدید شعبه یک رشت با هدف ایجاد فضایی مناسب و در خور شأن ذینفعان آغاز گردیده است اذعان داشت : این پروژه ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پیش بینی میشود در دهه فجر سال آتی آماده بهره برداری باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان خاطر نشان ساخت افزون بر ۷۶ هزار بیمه شده اصلی و حدود ۳۱ هزار نفر مستمری بگیر به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش این شعبه هستند و در مجموع ۲۰۵ هزار نفر از خدمات آن استفاده مینمایند .

کیوان مرتضوی در این گزارش که به مناسبت فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شد اظهار داشت در استان گیلان پیش از انقلاب تنها ۱۰ شعبه در شهرهای رشت ، بندرانزلی ، اسالم ، لاهیجان ، لنگرود ، رودسر  منجیل ، فومن و صومعه سرا فعال بود که با رشدی ۱۸۰ درصدی اکنون به بیست و هشت شعبه رسیده است .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان