دکتر شریف حسینی ، مشاور وزیر نفت در امور ایثارگران در جلسه صبح (یکشنبه 24 مهر ) ایثارگران پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان گفت : « قانون های مصوب شده در حوزه خانواده ایثارگر ( جانبازان ، شهدا و ... ) 1603 قانون است که تاکنون تنها 19 درصد آنها اجرایی شده و مابقی هنوز اجرایی نشده است که می باید پیگیری و اجرا شود . »

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین – مشاور وزیر در امور ایثارگران جامعه ایثارگر را از بزرگترین جوامع صنعت نفت خواند و گفت : « درحال حاضر ۳۰ هزار نفر از جمعیت ۹۸ هزار نفری موجود در صنعت نفت مربوط به خانواده های ایثارگر است که پس از جذب ۵۶۰۰ نفر طبق بند واو  و ۲۶ هزار نفر طبق بند دال امور ایثارگران این تعداد به ۶۲ هزار نفر خواهد رسید . »
وی نگاه تخصص محور را برای جذب خانواده های شاهد و ایثارگر ضروری دانست و گفت : « نگاه به خانواده ایثارگر نباید ترحمی باشد بلکه باید خانواده ایثارگر نیز خود با تلاش و تخصص وارد سیستم شده و یا قابلیت های امور تخصصی و ترفیعی داشته باشند  . »
دکترشریف حسینی ، مشاور وزیر که از پنج ماه پیش در این کسوت است؛همچنین اقدامات برای استخدام ، دریافت بخش اعظمی از هزینه های درمانی و بهداشتی و احیای قوانین حذف شده مربوط به ایثارگران را به عنوان اولویت برنامه های امور ایثارگران در وزارت خانه نفت عنوان کرد .
این جلسه با حضور حجه الاسلام رستمی ،از امور ایثارگران وزارت نفت ، مرزبان و بازرس شورای مشاوران امور ایثارگران بنیاد شهید و به ریاست عاطفی ، معاون فنی و عملیاتی منطقه گیلان برگزار شد .
بعد از جلسه جمعی از مسئولین برای تجلیل از خانواده های شهدا و ایثارگر با حضور در منزل خانواده های شهید  بهمنی مفدم ، اسدپور ، و جانباز مهدی زرین چهر یاد و خاطره دفاع مقدس را گرامی داشتند   .

010

007
006
005
004
003
002
001