مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور سردار نعمتی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس و مدیرعامل و جمعی از پرسنل شرکت گاز استان گیلان در سالن همایش روابط عمومی شرکت برگزار شد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان گیلان  حسین اکبر مدیرعامل  شرکت گاز استان گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان سرافراز با جانفشانی و از خودگذشتگی سبب عزت و سربلندی ایران اسلامی شدند و جانفشانی این عزیزان موجب شد تا در پایان جنگ، با وجود حمایت های جهانی از صدام، یک وجب از خاک کشور به دست دشمن نیفتد.

وی ادامه داد: هم اکنون تعدادی از همان ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، در سنگر شرکت گاز استان گیلان مشغول خدمت به مردم عزیز استان می باشند که نمود عینی آن مدیریت و مهار بحران برف سال گذشته می باشد.

مهندس اکبر اظهار داشت: در حال حاضر جنگ کلاسیک جای خود را به جنگ اقتصادی و فرهنگی داده است و همه ما باید با همدلی و افزایش بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه های استکبار جهانی مقاومت نماییم.

در ادامه سردار نعمتی از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، به بیان رشادت ها و دستاوردهای رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی پرداخت.

وی با قدردانی از خدمات ارزشمند شرکت گاز در بحران برف سال های گذشته بیان نمود: اهمیت و ارزش کار یک مجموعه را می توان در بحران ها سنجید و پایداری جریان گاز مشترکین در بارش سنگین برف نشان از مدیریت توانمند و پرسنلی پرتلاش و وظیفه شناس دارد.

سردار نعمتی با برشمردن خطرات، بحران ها و مشکلات پیش روی انقلاب اسلامی اظهار داشت: استکبار جهانی از همان ابتدای انقلاب با تجهیز دشمنان داخلی برای نابودی انقلاب تلاش نمود و پس از شکست این نقشه با تجهیز صدام، جنگی هشت ساله را به ملت ایران تحمیل کرد.

وی با تشریح نحوه شکل گیری داعش و حمایت استکبار جهانی برای مقابله با انقلاب اسلامی بیان کرد: این توطئه خطرناک نیز در پایان با رشادت سردار سلیمانی و رزمندگان مدافع حرم ناکام ماند.

سردار نعمتی در پایان اظهار داشت: همه ما باید تلاش نماییم تا با همت، همدلی و پیروی از منویات مقام معظم رهبری این انقلاب را به پیش برده و به صاحب اصلی آن یعنی حضرت مهدی (عج) برسانیم.

همچنین در این مراسم آقای حسین محقق رئیس منابع انسانی شرکت گاز استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح نحوه بررسی و انتخاب کارمندان نمونه شرکت پرداخت.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از ایثارگران و همچنین کارمندان نمونه شرکت گاز استان گیلان تجلیل بعمل آمد.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان