آقاي محمد حاج عيني به عنوان سرپرست مخابرات منطقه قم معرفي شد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات قم درجلسه ای باحضور استاندار قم، در این جلسه مهندس دهناد با اشاره به توسعه زیرساختهای مخابراتی درهشت سال گذشته گفت با تلاش همکارانم ، مخابرات قم همواره در بسیاری از شاخص ها جزء برترین استانهای کشور بوده است.

وی اضافه کرد:کسب رتبه اول VDSL در کشور ، رشد سود خالص عملیاتی و قرار گرفتن مخابرات قم در ارزیابی بهینه سازی سیار و شبکه جزو ۳ استان برتر کشور از جمله افتخاراتی بوده که در این دوران هشت ساله با تلاش و همت کارکنان و مدیران مخابرات منطقه قم بدست آمده است.

نائب رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران با اشاره به لزوم استفاده از دولت الکترونیک وارائه خدمات توسط دستگاه به صورت غیر حضوری در ایام کرونا و پسا کرونا گفت: تلاش شرکت مخابرات ایران بر  توسعه ارتباطات وبسترهای مناسب برای ارایه خدمات غیر حضوری است.

دکتر بهرام سرمست استاندار قم هم در این جلسه ضمن  تقدیر از خدمات مهندس دهنادبا اشاره به سیاست دولت برای توسعه ی دولت الکترونیک اظهار کرد: در استان قم با ویژگی ارتباطات و جهانشهری قم از نظر زیارتی و مذهبی و معرفتی این امر دوچندان مورد توجه می باشد.

این مقام مسئول با اشاره به پیشگامی استان قم در توسعه ی زیرساخت های فناورانه، برنامه محوری را در دستور کار مدیران استان دانست و خاطرنشان کرد:  ‌امیدواریم با همت و تلاش و تعامل مخابرات استان قم با سایر دستگاه ها، شاهد تحقق برنامه های تحول آفرین در حوزه ی زیرساخت و فناوری باشیم.

در این جلسه ضمن قدردانی از مهندس سید اسدالله دهناد، آقای محمد حاج عینی به عنوان سرپرست  مخابرات منطقه قم معرفی شد.