روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان؛

به گزارش مرجع آنلاین محمد اسماعیل هنرمند مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت : از ابتدای سالجاری با برنامه ریزی لازم پایداری شبکه های توزیع برق گیلان به بالاترین حد ممکن رسید  تا در زمان وقوع بحران ها بر خلاف سالیان گذشته کمترین نا پایداری برای مشترکین محترم حادث شود.
وی با اشاره به اجرای دوطرح بزرگ اضافه کرد: دو طرح بزرگ توزیع برق گیلان شامل طرح جهادی جایگزینی شبکه های فرسوده با کابل خودنگهدار و طرح جهادی افزایش تاب آوری خطوط فشار متوسط بود که با همت و تلاش مجموعه همکاران در سطح استان اجرا شد .
هنرمند تاکید کرد: اصلاح و بهسازی پایه ها ( تیرهای برق) ، تعدیل ولتاژ مناطق پر حادثه، تجهیز امورها و ادارات تابعه بهمراه اکیپ های عملیاتی و… از جمله اقدامات دیگر این شرکت برای مقابله با بحران های احتمالی بوده است.
وی اضافه کرد: حالیه و عطف به بارش برف در استان گیلان  که ارغروب  روز چهارشنبه سوم دی  سالجاری آغاز شد و باتوجه به آمادگی تمامی نیروها و..بیش از ۱۸۰اکیپ عملیاتی در سطح استان و با جمیع اقدامات پیشگیرانه انجام شده خوشبختانه در سطح استان شاهد مشکل عمده ای نبودیم و تنها خاموشی های موردی اتفاق افتاد که با اعزام و اقدام سریع پرسنل پر تلاش این شرکت مشکل مرتفع شد و تمامی شبکه های توزیع برق استان گیلان پایدار هستند و مشترکین محترم از نعمت روشنایی برق بهره مندند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان خاطر نشان کرد:  خادمان شما درشرکت توزیع برق گیلان تمام تلاش خود را در راستای حرکت به سوی  پاسخگویی هرچه بیشتر به مشترکین انجام خواهند داد
وی در انتها افزود : راحت ترین راه اعلام خاموشی ها و مشکلات برق استفاده از اپلیکیشن برق من می باشد و مشترکین می توانند با مراجعه به سایت اینشرکت به آدرس www.gilanpdc.ir همچنین مراجعه به کافه بازار دانلود و از خدمات آن استفاده کنند .

  • منبع خبر : شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان