بازدید سرپرست CNG (گاز طبیعی فشرده) پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان از کارگاه های مجاز استان.

سرپرست CNG شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، سعید انصاری ، صبح امروز طی مصاحبه ای از گاز سوز شدن رایگان بالغ بر ۲ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو در استان خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان و به نقل از سرپرست CNG  منطقه؛با اجری طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی از ۲۴ خراد ماه سال جاری تاکنون  ۲ هزار و ۶۲۳ دستگاه خودرو به طور رایگان در استان گازسوز شد که این رقم نسبت به هفته گذشته حاکی از رشد ۶,۳ درصدی است .

این مقام مسئول ضمن بازدیدازکارگاههای مجاز روند کاراین کارگاهها را مورد بررسی فنی قرارداد و عنوان کرد: در استان گیلان هفت کارگاه مجاز برای اجرای این طرح فعال است ودر این کارگاهها کل مخزن ، کیت و تجهیزات  CNG  به صورت کاملاٌ رایگان بر روی خودروها نصب می شود .

وی همچنین درخصوص کارگاههای فعال در استان افزود : « در حال حاضر در شهرستان های ، چابکسر ، لنگرود ، ماسال ، لاهیجان ، اسالم  و دو کارگاه نیز در شهرستان رشت  فعال است .

سرپرست CNG منطقه با اعلام اینکه استان گیلان یکی از استان های برتر در اجرای طرح دوگانه سوز کردن رایگان خودروهای عمومی است افزود : « اکنون  ۷۱۰ دستگاه خودرودر صف انتظار هستندومابقی نیزدرحال انجام  می باشند.

وی از مالکان خودروهایی که تاکنون برای ثبت نام اقدام ننموده اند و متقاضی استفاده ازطرح دوگانه سوزکردن رایگان خودروهای عمومی هستند خواست که هر چه سریعتر نسبت به ثبت مشخصات و تکمیل فرآیند ثبت نام خود درسامانه HTTPS://GCR.NIOPDC.IR  اقدام نمایند.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان