مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در دیدار با حمیدرضا محمدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت بر ضرورت همکاری های گسترده سازمان ها و نهادها برای ترویج فرهنگ مطالعه در جامعه تاکید کرد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان، پریسا کرمی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان با همراهی زهرا بدن آرا، معاون امور کتابخانه ها و هماری ها و مسئولین مشارکت ها و همکاری ها و روابط عمومی این مجموعه با حمیدرضا محمدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت و معاونین فرهنگی، ورزشی و اجتماعی این سازمان دیدار و در خصوص لزوم همکاری های گسترده تر برای ایجاد بسترهای متنوع فرهنگی برای عموم مردم خصوصا در حوزه ترویج فرهنگ مطالعه گفتگو و تبادل نظر کرد.
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در این دیدار به اقدامات متنوع فرهنگی کتابخانه های عمومی استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و با بیان اینکه کتابخانه های عمومی مکانی امن برای حضور و استفاده اقشار مختلف مردم هستند از همکاری و هم افزایی دیگر نهادها، سازمان ها و دستگاه ها برای پویایی و استفاده از امکانات آنها برای پیشبرد اهداف فرهنگی استقبال کرد.
پریسا کرمی در ادامه حوزه مدیریت شهری را یکی از مهمترین بخش های جامعه برای ایجاد بسترهای لازم توسعه فرهنگی عنوان و بر ضرورت همکاری بیشتر دو مجموعه در این خصوص تاکید کرد.
وی همچنین خواستار انعقاد تفاهم نامه همکاری گسترده در اجرای برنامه های فرهنگی، تبلیغات شهری، ایجاد زیرساخت های فرهنگی و اجتماعی نظیر پاتوق های کتابخوانی و ایجاد کتابخانه های عمومی در نقاط مختلف شهر رشت شد.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت نیز در این دیدار ضمن استقبال از پیشنهاد مدیرکل کتابخانه های عمومی استان از آمادگی مجموعه مدیریت شهری برای در اختیار قرار دادن همه امکانات شهری برای ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه استقبال کرد.
حمیدرضا محمدی با قدردانی از پیگیری های دست اندرکاران مجموعه کتابخانه های عمومی خاطرنشان کرد: اقدامات سازنده و همکاری های دو مجموعه تاثیرات مثبتی بر رشد آگاهی های فردی و اجتماعی شهروندان به همراه داشته باشد.

  • منبع خبر : اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان