در دی ماه سالجاری انجام پذیرفت؛

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی تامین اجتماعی استان گیلان؛ علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به این خبر ، عنوان کرد: در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ که با هدف توسعه و تحول دیجیتالی در سازمان تامین اجتماعی صورت گرفته و کاهش ۷۰ میلیون بار مراجعه سالانه به شعب را در پی خواهد داشت تاکنون ۲۰ خدمت غیرحضوری گردیده که در حوزه کارفرمایی ، امکان مشاهده جزئیات گردش حساب بدهی ، ارتقاء سامانه ارسال لیست ، ابلاغ الکترونیکی ، امکان ثبت اعتراض به بدهی ها ، صدور مفاصاحساب از مهمترین خدمات محسوب میگردد .

وی در ادامه خاطر نشان ساخت : در دی ماه سالجاری تعداد ۴۴۰ فقره مفاصاحساب الکترونیکی در شعب تامین اجتماعی گیلان صادر گردیده که شعب یک و دو رشت و بندرانزلی به ترتیب با ۱۱۲ ، ۵۰ و ۲۹ مورد دارای بیشترین سهم بوده اند .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان اینکه در همین مدت تعداد ۲۸۶ مورد اعتراض کارفرمایان به بدهی های برآوردی برای ارجاع و رسیدگی در هیات بدوی تشخیص مطالبات بصورت غیرحضوری انجام شده است اظهار داشت : در حال حاضر بیش از ۹۷ درصد لیستهای حق بیمه نیز توسط کارفرمایان بصورت اینترنتی ارسال شده و افزون بر ۸۰ درصد احکام مطالباتی نیز درقالب الکترونیکی ابلاغ میگردد.

  • منبع خبر : سازمان تامین اجتماعی اداره کل گیلان