با حضور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان و به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) از ۵۰ تن بانوان شاغل اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان تقدیر بعمل آمد.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان، ظهر روز چهارشنبه ۱۵ بهمن ماه دکتر حمیدرضا آبایی در نشست با بانوان شاغل در اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان با تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران مائده ای الهی برای ملت ما بود که باید از ارزش های آن پاسداری کرده و برای گسترش آرمان های آن کوشا باشیم.

وی اضافه کرد: در سال ۵۷ بانوان دوشادوش مردان در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور داشتند و نقش پررنگی در پیروزی حق علیه باطل ایفا کردند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان بزرگترین مسئولیت و برجسته ترین مقام تربیتی و اجتماعی بر دوش بانوان دانست، خاطرنشان کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگویی تمام عیار برای بانوان مسلمان هستند و بانوان کشورمان با الگوبرداری از آن بانوی معصوم، الگویی ماندگار از زن و مادر را به جهانیان ارائه بخشیدند.

آبایی با بیان اینکه تقارن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) با دهه فجر انقلاب، برکات معنوی این ایام را دوچندان کرده است، تصریح کرد: امیدواریم به برکت این ایام شاهد سلامتی همه بیماران و ریشه کن شدن پاندمی کووید ۱۹ باشیم.

گفتنی است، در انتهای این مراسم از بیش از ۵۰ تن بانوان شاغل در اداره کل با اهدای لوح تقدیر و هدیه از تلاشهای آنان در راستای پیشبرد اهداف سازمانی تقدیر به عمل آمد.

  • منبع خبر : اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان