فرمانده انتظامي لاهیجان گفت : دیشب جواني 33 ساله در حاشیه استخر لاهیجان با سلاح گرم خودكشي كرد.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز گیلان ؛  فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان گفت : ساعت ۲۰ دیشب در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و خودکشی فردی در حاشیه استخر شهرستان لاهیجان ، ماموران انتظامی فوری به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ قاسم جانعلی‌پور افزود : با حضور پلیس و تحقیقات اولیه مشخص شد ،  مردی ۳۳ ساله اهل دزفول به دلایل نامعلوم با یک قبضه سلاح گرم و با شلیک به سر خود ، خودکشی کرده است.
وی با اشاره به انتقال جسد به پزشکی قانونی با هماهنگی مقام قضائی ، اضافه کرد : تلاش‌های فنی و تخصصی کاراگاهان آگاهی برای کشف علت این حادثه ادامه دارد و  نتیجه اطلاع ‌رسانی خواهد شد.