مدیر کل پست استان گیلان ضمن دیدار با رانندگان توزیع مرسولات پستی بخش خصوصی خواستار رعایت پروتکل های بهداشتی ، حفاظت از امانات پستی و توزیع بموقع مرسولات شد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان گیلان، امروز سه شنبه ۱۲ اسفندماه سالجاری مهدی فخربین سبحانی  مدیر کل پست استان گیلان ، با پیمانکاران بخش خصوصی پست گیلان در سالن کنفرانس اداره کل دیدار و گفتگو نمود .

مهدی فخربین سبحانی اظهار داشت : با توجه به افزایش حجم مرسولات پستی در دروان شیوع بیماری کرونا و با شعار در خانه ماندن و خرید های الکترونیکی همشهریان در منزل از شما عزیزان که به عنوان نمایندگان بخش خصوصی شرکت پست در شهر ها و جاده ها تردد می نمایید انتظار دارم ضمن رعایت قوانین ، مسائل ایمنی خودرو ،ظاهرخودرو را نیز آراسته نمایید .

وی با اشاره به جایگاه استراتژیک توزیع بموقع درشرکت ملی پست بیان داشت: شما درقبال خدمات با کیفیت ، اعتماد مشتریان به پست را دوچندان خواهید کرد که خود این ضمانتی برادامه کار شما بعنوان پیمانکار بخش خصوصی خواهد بود .

مدیر کل پست استان گیلان ،رانندگان را به رعایت پروتکل های بهداشتی ، دقت ، حفظ امنیت و توزیع بموقع مرسولات پستی سفارش نمود.

  • منبع خبر : اداره کل پست استان گیلان