جلسه ای در راستای بررسی مسائل حوزه ارتباطی و مخابراتی شهرستان صومعه سرا با حضور سید کاظم دلخوش نماینده مردم شریف این شهرستان ، در محل دفتر مدیریت مخابرات منطقه گیلان برگزار شد .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گیلان ، در این دیدار پارسائی مدیر مخابرات منطقه گیلان ضمن ارائه گزارشی از وضعیت مخابراتی استان در شهرستان صومعه سرا گفت : در سال جاری اجرای پروژه فاز ۸ تلفن سیار در نقاطی که در پروژه مذکور جهت شهرستان های فوق لحاظ گردیده ، از مهم ترین پروژه های استان می باشد.
وی در ادامه به ارائه توضیحاتی بشرح ذیل نیز پرداخت :
۱- ارایه گزارش و تشریح شاخص های ارتباطی شهرستان صومعه سرا
۲- قطع ارتباط تلفن های ثابت ناشی از وقوع سرقت ها در استان خصوصا و آمار بسیار بالای سرقت در شهرستان صومعه سرا
۳- اقدامات مخابرات منطقه گیلان در نقاط سرقت شده : از قبیل تبدیل شبکه هوایی به شبکه خاکی با کمک و مساعدت دهیاریها جهت حفاری ، اجراء طرح فیبر و نصب کافوی نوری ، بررسی امکان واگذاری سیمکارت از بستر همراه در این روستاها که امیداست پس از اخذ مجوزهای لازم بزودی اجرایی گردد .
۴- – ثابت ماندن تعرفه های تلفن ثابت بمدت بیش از ۱۵ سال و درخواست منطقی و واقعی نمودن تعرفه ها جهت توسعه شبکه و استفاده از سرویس و تکنولوژیهای نوین

در پایان سید کاظم دلخوش با ابراز خرسندی از اقدامات مؤثر مخابرات منطقه گیلان در حوزه انتخابیه ، آمادگی خود را جهت هرگونه مساعدت و همکاری با مجموعه مخابرات منطقه گیلان اعلام نمود .

  • منبع خبر : مخابرات منطقه گیلان