بخشودگی جرائم بیمه ای فرصتی مناسب برای تعیین تکلیف دیون کارفرمایان بدهکار به تامین اجتماعی میباشد .

به گزارش مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، نسرین بیرامی رئیس تامین اجتماعی شعبه اسالم با اعلام این خبر اظهار داشت : صنایع چوب اسالم از شرکتهای بزرگ منطقه بلکه استان بوده و دارای قدمت بسیار میباشد که همواره معیشت بخش قابل توجهی از اهالی بومی از طریق آن صورت میگیرد .

وی افزود : از آنجا که بحران های موجود بدلیل شرایط اقتصادی طی سالیان اخیر سبب انباشت بدهی های ناشی از حق بیمه پرسنل و تبدیل آن به ارقام میلیاردی گردیده بود تلاش برای رسیدگی به این دیون همواره در دستور کار این شعبه بوده و نشستهای متعددی طی سالیان اخیر در این راستا صورت گرفت .

رئیس تامین اجتماعی شعبه اسالم با بیان اینکه به حول و قوه الهی و با تکیه بر فرصت بخشودگی جرائم بیمه ای و همکاری های دوسویه بین رئیس هیات مدیره و مدیران ارشد صنایع چوب و تامین اجتماعی اسالم ، بدهی ۵۷ میلیارد ریالی این شرکت تعیین تکلیف گردید افزود : اصل حق بیمه این رقم پس از کسر جرائم متعلقه طی شش ماه تقسیط و اولین پرداخت از سوی کارفرما انجام گرفت .

نسرین بیرامی با قدردانی از پیگیری های مسئولین این مجموعه ، اظهار داشت : انتظار میرود سایر کارفرمایان مدیون و شرکتهای بدهکار منطقه نیز با بهره گیری از این فرصت ، نسبت به تسویه دیون خود اقدام نمایند .

وی اذعان داشت : بر اساس بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه ای امکان تقسیط بدهی ها با حذف ۵۰ تا ۱۰۰ درصد جرائم ، از ۱۲ تا ۳۶ قسط برای کارفرمایان وجود دارد .