با حکم مهدی فخربین سبحانی ، مدیرکل پست استان گیلان حسین عزیزی بعنوان رئیس جدید اداره پست شهرستان تالش منصوب گردید .

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی پست استان گیلان ، مهدی فخربین سبحانی مدیر کل پست استان گیلان  بهمراه رضا زاهدی رییس حراست و امنیت پستی  پست استان با محمد حسین شاهکوئی فرماندار شهرستان تالش دیدار و گفتگو نمود . در این دیدار که در فرمانداری شهرستان تالش برگزار گردید، محمد حسین شاکوئی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان پست در خدمت رسانی به مردم شهرستان تالش اظهار داشت : اداره پست تالش یکی از بهترین دستگاههای اجرایی در سطح شهرستان  می باشد و از عملکرد رییس و کارکنان پست رضایت کامل داریم .

در این دیدار مدیر کل پست استان گیلان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص رویکرد جدید شرکت ملی پست بیان داشت : نوسازی و توسعه زیر ساخت های شبکه پستی ،  اجرای پروژه ملی GNAF   و بروز رسانی بانک اطلاعاتی کدپستی ، و  همچنین با توجه به تعدد روستاها در شهرستان تالش توسعه خدمات پستی در روستاها در راستای حفظ منافع اقتصادی مردم از اولویت های مهم پست استان و شبکه پستی کشور می باشد .

وی در ادامه به ذکر آمار میزان رشد ترافیک بسته و امانات در سطح استان پرداخته و بیان نمودند که بعد از استان تهران بیشترین میزان رشد ترافیک خرید و فروش های اینترنتی در قالب بسته و امانات پستی مربوط به استان گیلان می باشد .

مهدی فخربین سبحانی اضافه نمود فروشگاه های اینترنتی بزرگی در سطح استان طرف قرارداد با پست استان می باشند که روزانه ترافیکی  در حدود ۳۰۰ تا ۱۰۰۰ مرسوله جهت ارسال به  سراسر کشور به پست استان تحویل می دهند .

مدیر کل پست استان گیلان ضمن قدردانی از زحمات دوازده ساله آقای الیاسی رییس اسبق پست تالش ، وی را فردی خدمتگزار، دلسوز  و صدیق دانست که در طول دوران مسئولیت خود از هیج کوششی در راستای خدمت به مردم دریغ نکرده است . در ادامه  حسین عزیزی را کارشناسی زبده و با تجربه  دانستند که با سالها خدمت در بخش های مالی و اداری شهرستان های تالش و آستارا خدمات شایانی به پست استان نموده است .

در پایان این دیدار با قدر دانی از زحمات جمشید الیاسی رئیس اسبق اداره پست شهرستان تالش  حسین عزیزی را به عنوان رییس جدید شهرستان تالش معارفه و حکم ریاست حسین عزیزی توسط  فرماندار شهرستان تالش ابلاغ گردید .

سپس مهدی فخربین سبحانی ، از اداره پست شهرستان تالش بازدید و ضمن معرفی رئیس جدید اداره پست شهرستان تالش و قدردانی از زحمات جمشید الیاسی در طول دوران ریاست اداره پست شهرستان با کارکنان دیدار و گفتگو نمود .

  • منبع خبر : اداره کل پست استان گیلان