معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت، گفت: در راستای رونق تولید و حمایت عملی از تولید کنندگان خرد، افزایش حمایت‌ها از ایده های کارآفرینی‌ زنان رشتی از برنامه های اولویت دار فرمانداری می باشد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان رشت؛ زهرا میر اعلمی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت از خانه کارآفرینی و صنایع دستی محله اسماعیل آباد رشت که تولیدات هنری در قالب رشتی دوزی ، قالی بافی، سفال گری و … دارد، بازدید به عمل آورد.
مهندس میراعلمی در حاشیه این بازدید با اشاره به نقش ویژه بانوان در تربیت و هدایت جامعه، افزود: بانوان فعال در حوزه های مختلف برای افزایش بهره وری خود باید به دنبال توانمندسازی باشند؛ یکی از راه های توانمند سازی کسب آموزش در حوزه های کسب و کار و اشتغالزایی می باشد.
وی با بیان اینکه خوشبختانه در حال حاضر در کشور از کارآفرینی به خوبی استقبال ‏می‌شود، خاطر نشان کرد: زنان کارآفرین، بسیار موفق، دقیق و پرکار هستند، اما باید ‏تلاش شود کارآفرینی زنان ترویج پیدا کند تا اشتغال زایی برای خانم‌ ها افزایش یابد.
معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری رشت در ادامه خبر داد: با تاکید فرماندار رشت برنامه ریزی جهت توسعه و گسترش حوزه بانوان شهرستان‌، ایجاد درآمدزایی دائمی‌، گسترش و توسعه صنایع دستی شهرستان‌، استفاده از ایده های زنان در حوزه های کارآفرینی در دستور کار این معاونت جهت حمایت عملی از اشتغال بانوان قرار دارد.
  • منبع خبر : فرمانداری رشت