هفته دولت، نماد تلاش بیوقفه و فداکاری دولت در کنار مردم است
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با صدور پیامی، آغاز هفته دولت را به تمامی دولتمردان و کارمندان خدوم، بهویژه همکاران خود در مجموعه سلامت استان، تبریک گفت.
ویزیت رایگان در روستای گورج همزمان با یادواره شهدای سمام و کجید
کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان املش با همکاری مرکز بهداشت، همزمان با برگزاری یادواره شهدای دهستان سمام و کجید، خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی را به اهالی روستای گورج ارائه کرد.
کارگاه سه روزه بازآموزی تشخیص میکروسکوپی میکروسکوپیستهای مالاریا
کارگاه سه روزه بازآموزی تشخیص میکروسکوپی میکروسکوپیستهای مالاریا با حضور میکروسکوپیست های آزمایشگاههای مراکز بهداشت شهرستانها در سالن جلسات معاونت بهداشتی دانشگاه آغاز به کار کرد.
برپایی موکب سلامت در تالش به یاد شهید مدافع سلامت «افشین پاشاپرست»
به مناسبت اربعین حسینی و به یاد شهید مدافع سلامت «افشین پاشاپرست»، موکب سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تالش با هدف ارائه خدمات بهداشتی و ارتقای آگاهیهای سلامت در بین زائران و جاماندگان اربعین برپا شد.
بازدید صنفی و بهداشتی از مراکز عرضه فرآوردههای پروتئینی در فومن
به منظور پایش بهداشتی و صنفی مراکز عرضه گوشت قرمز و سفید، تیم مشترک متشکل از کارشناسان بهداشت محیط، دامپزشکی و صنعت، معدن و تجارت از واحدهای صنفی مرتبط در شهرستان فومن بازدید کردند.
برگزاری کارگاه سلامت و نشاط اجتماعی دانشآموزان در شفت با ارائه خدمات آموزشی و غربالگری
کارگاه سلامت و نشاط اجتماعی دانشآموزان با هدف ارتقای آگاهی خانوادهها و شناسایی بهموقع مشکلات سلامت دانشآموزان، با مشارکت دستگاههای اجرایی در سالن امام خمینی (ره) شهرستان شفت برگزار شد.
بازدید دکتر آشوبی از مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی و داروخانه در رشت
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان به همراه جمعی از مدیران دانشگاه از یک مرکز دندانپزشکی تحت بیهوشی تازه تأسیس و یک داروخانه در رشت بازدید و روند خدماترسانی به بیماران را بررسی کرد.
آمادگی نظام سلامت گیلان در برابر تهدیدات با تأکید بر تقویت زیرساختها
نشست پدافند غیرعامل دانشگاه علوم پزشکی گیلان با حضور مسئولان استانی و دانشگاهی برگزار و بر ضرورت آمادگی نظام سلامت در برابر تهدیدات و حوادث غیرمترقبه تأکید شد.
پیشرفت ۸۵ درصدی پت اسکن و آغاز آمادهسازی شتابدهنده پرتو در بیمارستان رازی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از روند روبهجلوی احداث بخش پت اسکن و تجهیز به شتابدهنده High Energy در بیمارستان رازی رشت خبر داد و گفت: دانشگاه با تمام ظرفیت پای کار مردم است.
بررسی وضعیت ارائه خدمات درمانی در منطقه
دکتر محمدتقی آشوبی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، به همراه هیئت رئیسه دانشگاه و با حضور نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی و فرماندار شهرستان رودبار، از بیمارستان ۳۱ خرداد منجیل بازدید کرده و از نزدیک در جریان فعالیتها و چالشهای این مرکز درمانی قرار گرفتند.




























Thursday, 25 June , 2026