بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر در بخش فاضلاب بود.
مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر به صورت برخط و مستقیم پاسخگوی مشکلات مردم شد.
حسن امیدوار با حضور در دفتر ارتباط با مشتریان این شرکت و از طریق سامانه ۱۲۲ به مدت یکساعت به صورت برخط به تماس های مردمی پاسخ داد و پیگیر مشکلاتشان شد.
بیشترین تماس های گرفته شده با مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان رودسر در بخش فاضلاب بود.
بنابراین گزارش؛ در راستای ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکین، مدیران شرکت آب و فاضلاب گیلان با اطلاع رسانی قبلی از طریق شبکه های اجتماعی، به صورت هفتگی از طریق سامانه ۱۲۲ بطور مستقیم پاسخگوی تماس های مردمی می باشند.
https://marjaonline.ir/?p=25683
Sunday, 19 May , 2024