به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته مقام زن ظهر امروز چهارشنبه 28 دی ماه آئین تقدیر از بانوان شاغل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان منطقه برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان : این آئین با حضور سرپرست منطقه ، مجتبی شکوری ، حجه الاسلام حضرت حجت ، امام جماعت ستاد ، جمعی از مسئولین و بانوان شاغل از ستاد و نواحی انجام شد .

مجتبی شکوری ، سرپرست شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان ، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ایشان را الگویی برای برای تمام بانوان دانسته و افزود : «حضرت فاطمه زهرا (س) الگویی بی بدیل برای تمام زنان آزاده جهان است ، و بانوان ها باید از سیره علمی و عملی ایشان را الگو قرار داده و در زندگی خود بکارگیرند . »

وی در ادامه به نقش زن در اجتماع، خانواده و محیط کار اشاره کرد و گفت : « بانوان این شرکت پا به پای سایر مردان فعالیت دارند ودر پشبرد اهداف این شرکت بسیار موثر عمل می کنند که این مایه افتخار است . »

سرپرست تامین سوخت استان همچنین با اشاره به وضعیت برودت هوا و قطعی گاز ، توصیه هایی برای مصرف بهینه انرژی و گاز در محل کار و منزل داشته و افزود : « وظیفه همه ماست که همچنان که در محیط کار الگوهای مصرف درست  را رعایت می کنیم در منزل نیز پیرو باشیم تا  بتوانیم پیک مصرف را پشت سر بگذاریم . »

در ادامه آئین نیز حجت الاسلام حضرت حجت ، امام جماعت ستاد ، ضمن تبریک این روز به تشریح ابعاد متفاوت سیره حضرت فاطمه زهرا ( س ) پرداخت و گفت : « خداوند در سوره کوثر مسئله مادر بودن حضرت فاطمه زهرا (س) را خاطرنشان فرمودند که ۱۱ امام از دامان ایشان هستند و رهنمودهای آنان جامعه انسانی را در مسیر درست آن قرار داده است  . »

در پایان این آئین از کلیه بانوان شاغل در شرکت ، با اهدای لوح تقدیر مزین به امضای سرپرست  منطقه و هدایایی تجلیل و تکریم به عمل آمد.

  • منبع خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گیلان