معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان از قطع آب کشاورزی کانال چپ سد سنگر از روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه به مدت 4 روز بر اساس برنامه نوبت بندی آب کشاورزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب منطقه ای گیلان؛ محمدجواد خانی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: براساس برنامه نوبت بندی آب کشاورزی، آب کانال چپ سد سنگر(برای شالیزارهای منطقه مرکزی شامل شهرستانهای رشت و خمام) از روز پنجشنبه چهارم خرداد ماه به مدت ۴ روز قطع و از صبح روز دوشنبه هشتم خرداد ماه به مدت ۸ روز وصل می گردد.

خانی پور با اشاره بر لزوم رعایت تقویم زراعی از سوی کشاورزان عزیز، تصریح کرد: آب کانال راست سنگر(برای شالیزارهای شرق گیلان) تا صبح روز دوشنبه هشتم خرداد ماه وصل بوده و پس از آن براساس برنامه نوبت بندی، ۴ روز قطع و ۸ روز وصل ادامه خواهد داشت.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای گیلان با تأکید بر پرهیز شهروندان و مسافرین محترم از نزدیک شدن به بستر و حریم رودخانه سفیدرود و کانال‌های آبیاری و تأسیسات آبی، گفت: هر گونه تغییرات برنامه های آبیاری متناسب با شرایط آب و هوایی و نیازهای احتمالی نیز، به عموم کشاورزان عزیز اطلاع رسانی می شود.

  • منبع خبر : آب منطقه ای گیلان