رییس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از آغاز بلیت‌فروشی اینترنتی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان با ارائه بلیت فیلم‌های سه روز نخست خبر داد.

به گزارش مرجع آنلاین به  نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، سجاد کوچک‌نژاد با اعلام این خبر افزود: فیلم‌های بزرگترین رویداد سینمایی سال کشور همزمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه جاری در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران می‌شود.

وی با اشاره به شرایط خاص و متفاوت برگزاری این دوره از جشنواره با توجه به شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: بلیت‌فروشی جشنواره امسال فقط به‌صورت اینترنتی و از طریق سامانه‌های ایران تیک ، سینما تیکت و گیشه۷ انجام می‌شود و سینمادوستان گیلانی تا لحظه نمایش فیلم می‌توانند بلیت‌های موردنظر خود را با قیمت ۲۰ هزار تومان خریداری کنند.

رییس گروه امور هنری، سینمایی و سمعی و بصری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: بلیت‌فروشی اینترنتی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان از ساعت ۲۰ امشب و فعلا با ارائه بلیت فیلم‌های سه روز نخست جشنواره آغاز شده است.

کوچک‌نژاد تأکید کرد: برخی از فیلم‌های این دوره از جشنواره دارای محدودیت سنی است که مخاطبان باید در هنگام تهیه بلیت حتما به این نکته توجه نمایند.

 وی خاطرنشان کرد: تمامی ۱۶ فیلم بخش مسابقه ایران «سودای سیمرغ» سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در رشت اکران می‌شود، اما به‌دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در هر روز فقط می‌توانیم دو فیلم (در سانس‌های ساعت ۱۵ و ۱۸) به نمایش بگذاریم.

کوچک‌نژاد تصریح کرد: روشن (کارگردان: سیدروح‌اله حجازی)، روزی روزگاری، آبادان (کارگردان: حمیدرضا آذرنگ)، زالاوا (کارگردان: ارسلان امیری)، شیشلیک (محمدحسین مهدویان)، مامان (کارگردان: آرش انیسی) و ابلق (کارگردان: نرگس آبیار) فیلم‌های سه روز نخست این دوره از جشنواره در گیلان هستند.

وی در پایان افزود: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و همراهی با خبرهای روز همزمانی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر در گیلان می‌توانند به تارنمای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به نشانی gilan.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.