مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز ثبت‎ نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ خبر داد.
به گزارش مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، علیرضا اسماعیلی در این باره گفت: ثبت‎ نام درخواست تسهیلات مرحله دوم کارا بخش فرهنگ از روز شنبه (۱۳ دیماه) آغاز شده است و تا پایان روز دوشنبه (۱۵ دیماه) ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در این مرحله صرفا ثبت‎ درخواست‎ ها انجام می شود و پس از بررسی پرونده متقاضیان در کارگروهی ویژه، معرفی آنها به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی جهت تکمیل مدارک و دریافت تسهیلات صورت خواهد گرفت.
مشاور اجرایی معاونت امور فرهنگی با اشاره به اینکه نرخ سود این تسهیلات ۱۲ درصد است عنوان کرد: مشمولین این مرحله از تسهیلات عبارتند از: اهالی قلم(نویسندگان و شاعرانی که دارای کارت اهل قلم خانه کتاب هستند)، ناشران، کتاب فروشان، چاپخانه‎ داران، آژانس‎ های ادبی، واردکنندگان کتاب و استارت‎ آپ ‎های حوزه کتاب.
بر اساس این گزارش، متقاضیان دریافت تسهیلات برای ثبت نام و کسب اطلاعات می توانند به آدرس الکترونیکی https://vam.icfi.ir/  مراجعه کنند.
  • منبع خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان