اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان؛
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: آموزش با صدای معلم از طریق تلفن ثابت ۲۰۲۵ با هدف آموزش محتوای آموزشی دروس قرآن، علوم تجربی، ریاضی و فارسی برای دانش آموزان ابتدایی استان گیلان راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت به نقل از؛اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی با اشاره به عدم دسترسی برخی دانش آموزان به اینترنت و گوشی همراه عنوان کرد: « آموزش با صدای معلم » از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۲۵ با همکاری دوجانبه آموزش و پرورش و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شده است.

فاطمی اضافه کرد: این طرح با هدف « آموزش برای همه » اجرا می شود و محتواهای آموزشی چهار درس: قرآن، فارسی، ریاضی و علوم تجربی همه پایه های مقطع ابتدایی در قالب فایل های شنیداری در این سامانه بارگذاری شده است. معاون ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با بیان این که این طرح ابتکاری استان در راستای اجرای طرح مدرسه خوانا است، اظهار داشت: ارتقای مهارت های چهار گانه زبانی به ویژه تقویت مهارت های شنیداری یکی از اهداف آموزش با صدای معلم است.

  • منبع خبر : اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان