پنج روز پیش خواندیم که تاریخ معرفی رابط کاربری MIUI 12 مشخص شده و ۸ اردیبهشت ۹۹ خواهد بود. از نظر تکنیکی الان در چین، فرداست (!) و به این صورت شد که کمی زودتر از انتظار آپدیت آزمایشی MIUI 12 برای رام چین و کاربران چین در دسترس است. وقتی رسمی است، پس لیست هم رسمی است؛ اجازه بدهید که ببینیم آپدیت آزمایشی MIUI 12 برای کدام گوشی های شیائومی ارایه می شود؟

رابط کاربری جدید شیائومی حالا در نسخه دوازدهم خود است و با نام MIUI 12 آن را می شنویم. مواردی چند به صورت رسمی درباره آن از مراجع رسمی شیائومی منتشر شد و برخی از آن ها را در ترنجی مرور کردیم.

امشب اما آپدیت آزمایشی آن برای دریافت توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان در دسترس است. اما چه دستگاه هایی؟ باید بگویم خیلی دستگاه ها! لیست آن را در تصویر می توانید ببینید:

اگر خواندن از روی این تصویر برای شما سخت است، از لیست زیر می توانید دستگاه شیائومی خود را با Ctrl+F در دسکتاپ یا گزینه Find در موبایل آن را جستجو کنید. البته به یاد داشته باشید که همه این دستگاه ها لزوما MIUI 12 با اندروید ۱۱ را دریافت نمی کنند و شاید برخی از آن ها روی نسخه پایین تری از اندروید، رابط کاربری جدید شیائومی را داشته باشند. و از آن جا که ردمی و شیائومی از یکدیگر جدا هستند، لیست را مجزا نوشتیم:

شیائومی

Mi CC9 Pro
Mi CC9
Mi CC9 Meitu Custom Edition
Mi 10 Pro
Mi 10
Mi 9 Pro 5G
Mi 9
Mi 9 SE
Mi 8 Screen Fingerprint Edition
Mi 8 Youth Edition
Mi 8 Explorer Edition
Mi 8 SE
Mi 8
Mi 6
Mi 6X
Mi Mix 3
Mi mix 2s
Mi Mix 2
Mi Note 3
Mi Max 3

ردمی

Redmi k30 pro
Redmi K30 5G
Redmi K30 4G
Redmi K20 Pro Premium
Redmi k20 pro
Redmi k20
Redmi note 8 pro
Redmi note 7 pro
Redmi note 7
Redmi note 5

هفته گذشته بود که با هم نگاهی به اولین اسکرین شات های MIUI 12 و مقایسه با MIUI 11 داشتیم. پس از آن شیائومی دارک مود ۲ در MIUI 12 را معرفی کرد و سپس دیدیم که حتی رابط کاربری دوربین در MIUI 12 قابل تغییر است.

https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : آخرین خبر