یک سال و چهار ماه پیش بود که شیائومی ردمی نوت ۷ پرو با اسنپدراگون ۶۷۵ و قیمت ۱۹۶ دلار رسما معرفی شد. این دستگاه با اندروید ۹ و MIUI 10 ارایه شده بود. اکنون اما خبر ارایه آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی نوت ۷ پرو را می شنویم.

ردمی Note 7 Pro حدود شش ماه پیش جدیدترین رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI 11 را دریافت کرد اما بر اساس اندروید ۹ بود و سیستم عامل به اندروید ۱۰ ارتقا پیدا نکرد. امروز این گوشی برای سیستم عامل جدید خود بروزرسانی شده، بنابراین اکنون اندروید ۱۰ را اجرا می کند.

لیست تغییرات به روزرسانی چیزهای زیادی را بیان نمی کند به جز اینکه برخی از پیشرفت های پایداری در آن وجود دارد و اینکه patch Security May نیز درج شده است.

حجم آپدیت اندروید ۱۰ شیائومی نوت ۷ پرو در حدود ۲.۱ گیگابایت است و در حال حاضر به دستگاه های چینی ارایه می شود. در صورت حفظ شیوه های عادی، ارایه جهانی باید طی چند هفته به طول انجامد.

ردمی نوت ۷ پرو با ارتقاهایی در دوربین و چیپست اصلی به بازار معرفی شده است. چیپست هشت هسته ای به فرکانس ۲ گیگاهرتز همراه با چیپست گرافیکی Adreno 612 که همان کوالکام اسنپدارگون ۶۷۵ است، در قلب این دستگاه می تپد.

برای دوربین اما این بار به جای سنسور بزرگ ۴۸ مگاپیکسلی سامسونگ از یک حسگر ۴۸ مگاپیکسلی سونی استفاده شده است. در ردمی نوت ۷ از سنسور سامسونگ ایزوسل Bright GM1 استفاده شده بود و در ردمی نوت ۷ پرو شاهد حسگر تصویر سونی IMX586 هستیم.

حافظه داخلی و حافظه رم ردمی نوت ۷ پرو در انتخاب های ۴-۶۴ و ۶-۱۲۸ گیگابایتی ارایه می شود و این یک ارتقا نسبت به مدل ردمی نوت ۷ است.

مرجع آنلاین

  • منبع خبر : آخرین خبر