ماه سپتامبر سال گذشته شرکت شیائومی در کنار نسخه 5G پرچمدار Mi 9، از طرح مفهومی گوشی Mi MIX Alpha با صفحه نمایش دور تا دور رونمایی کرد. در حال حاضر نسخه 5G پرچمدار Mi 9 عرضه شده است، اما خبری از عرضه گوشی خاص Mi MIX Alpha نیست. حال به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده است که بر اساس آن شیائومی قصد دارد تا این گوشی را به زودی عرضه کند.

اخیراً گوشی Mi MIX Alpha در لیست محصولات آینده فروشگاه‌های Taobao و Tmall قرا گرفته است؛ در همین راستا یک نشریه چینی مدعی شده است که شیائومی قصد دارد تا به زودی این گوشی خاص را به بازار عرضه کند. به گفته این نشریه چینی، شیائومی فعلاً تاریخ عرضه رسمی را برای این محصول در نظر نگرفته است، اما به احتمال بسیار زیاد پرچمدار Mi MIX Alpha به زودی عرضه می‌شود.

بدون شک Mi MIX Alpha گران قیمت‌ترین پرچمدار شیائومی است زیرا این شرکت برچسب قیمت ۲۲۸۰ دلاری را برای آن در نظر گرفته است؛ البته قیمت بالای آن کاملا منطقی است زیرا ساخت گوشی Mi MIX Alpha با صفحه نمایش دور تا دور بسیار پیچیده و زمان بر است. بدون شک این گوشی خاص به طور محدود عرضه خواهد شد و خبری از تولید انبوه نخواهد بود.

مانند اکثر پرچمداران جدید، می میکس آلفا به سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش مجهز شده است و همچنین بلندگو مکالمه و اسپیکر‌های پخش صدا در زیر صفحه نمایش این محصول قرار گرفته اند. شیائومی برای قدرت پردازشی این محصول از تراشه قدرتمند اسنپ دراگون ۸۵۵ پلاس به همراه حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و فضای ذخیره سازی ۵۱۲ گیگابایتی استفاده کرده است؛ همچنین این محصول از شبکه ۵G نیز پشتیبانی می‌کند.

شیائومی برای تامین انرژی مورد نیاز این محصول از یک باتری قدرتمند ۴۰۵۰ میلی آمپر ساعتی به همراه فناوری شارژ ۴۰ واتی استفاده کرده است. در ابتدا شیائومی قصد داشت تا این پرچمدار ویژه را در ماه دسامبر سال گذشته به بازار عرضه کند، اما عرضه آن به دلایل نا مشخص با تاخیر مواجه شد. https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : آخرین خبر