مانور مدیریت بحران ادارات خدمات رسان (رفع آلودگی زیست محیطی) در تاسیسات آبرسانی امور فومن برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از  دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان؛ مدیر امور آبفای فومن از اجرای مانور مدیریت بحران مقابله با حوادث زیست محیطی توسط امور آبفای فومن و سپاه ناحیه فومن در تاسیسات آبرسانی قلعه کل خبر داد .

وحید مهجور بیان داشت: باعنایت به برگزاری جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان مبنی بر آمادگی ادارات خدمات رسان برای مواقع بروز خطرات احتمالی و خصوصاً روبرویی با حوادث بیولوژیکی و زیست محیطی، مانور مذکور با حضور عوامل آب و فاضلاب و سپاه ناحیه فومن در تاسیسات آبرسانی قلعه کل برگزار شد.

وی؛ هدف از برگزاری این مانور را سنجش توان عملیاتی شرکت آبفا و نیروهای نظامی و انتظامی مستقر درشهرستان ، در زمانهای بروز حوادث و خطرات احتمالی بیولوژیکی برای خدمات رسانی بهتر و تامین آب شرب مشترکین آب و فاضلاب اعلام نمود.

مهجور افزود: در این مانور کلیه چاههایی که آب استحصالی آن به این مخزن هدایت می شد از مدار بهره برداری خارج و تخلیه مخزن زمینی باز و پس از تخلیه آب موجود در مخزن نسبت شتسشو و رفع آلودگی براساس نوع آلودگی اقدام شد، همزمان با شستشوی مخزن و آبگیری مجدد نسبت به شستشوی شبکه نیز اقدامات لازم صورت گرفت .

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان