مدیرعامل آبفای گیلان کتاب دلگرمی ها و همراهی ها در پویش #هرهفته_الف_ب _ ایران ، اهدایی وزیر نیرو را به رئیس دانشگاه گیلان تقدیم نمود.

به گزارش مرجع آنلاین به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، مدیرعامل این شرکت با حضور در دانشگاه گیلان، کتاب رونمایی شده وزارت نیرو با عنوان دلگرمی ها و همراهی ها که در راستای ارسال گزارش عملکرد پویش #هرهفته_الف_ب _ ایران به سازمانهای همکار ارائه شد را از سوی وزیر نیرو به رئیس دانشگاه گیلان اهدا کرد.

سید محسن حسینی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گیلان با تشریح این پویش عنوان کرد: در سال گذشته ۲۲۷ پروژه با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان در ۳۱ استان افتتاح و به بهره برداری رسید و با توجه به اجرای موفق آن، در سالجاری با تغییر طرح و نگرش در قالب ساخت و سازها و ساز و کارها ، ۲۵۰ پروژه به ارزش ۵۰ هزار میلیارد تومان افتتاح و بهره برداری خواهد شد.

این مقام مسئول ضمن اشاره به اینکه بخشی از پروژه های استان گیلان نیز طی هفته گذشته به بهره برداری رسید تصریح کرد: تصفیه خانه بزرگ آب گیلان نیز در قالب برنامه های این پویش در هفته سوم اسفند ماه به بهره برداری خواهد رسید.

  • منبع خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گیلان