در آئین با شکوهی با حضور استاندار ، معاونین ، فرمانداران و مدیران ادارات مختلف ، از دستگاههای برتر استان در جشنواره شهید رجائی تجلیل گردید .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان ، بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ ، این اداره کل به عنوان دستگاه برگزیده استان در جشنواره شهید رجائی معرفی و در آئینی با شکوه با حضور استاندار ، معاونین استانداری ، فرمانداران و مدیران دستگاههای اجرایی مورد تجلیل قرار گرفته و علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان در این مراسم لوح مربوطه را از دست دکتر عباسی استاندار گیلان دریافت نمود .

در تقدیرنامه دریافتی که به امضای استاندار گیلان و رئیس ستاد استانی جشنواره شهید رجائی رسیده ، آمده است :

کارآمدی و اثربخشی نظام اداری هر کشور ، عامل مهم و حیاتی در تحقق برنامه های پیشرفت ، توسعه و رفاه ملت هاست و لازمه نهادینه سازی فرهنگ ارتقاء و بهبود عملکرد دستگاههای اجرایی ، پایش مداوم نحوه انجام امور و استقرار نظام مدیریت عملکرد میباشد .

با توجه به اینکه بر اساس نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۰ به عنوان دستگاه برگزیده شناخته و معرفی شده اید لذا به منظور ارج گذاری و تکریم خدمت صادقانه و موثر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، از جنابعالی و کارمندان ارجمند و خدوم آن دستگاه در جشنواره استانی شهید رجائی قدردانی مینمایم .

امید است با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری ، روحیه انقلابی ، مردمداری ، پاکدستی ، فسادستیزی و قانون مداری در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس اسلامی و خدمت رسانی به مردم شریف استان گیلان ، بیش از پیش موفق و موید باشید .

  • منبع خبر : تامین اجتماعی گیلان