رئیس کمیسیون عمران و توسعه شهری شورای اسلامی شهر رشت گفت : ارائه تسهیلات ساخت و ساز به بافت فرسوده باید اتفاق بیفتد زیرا این امر سرمایه گذاری برای شهر رشت است.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری رشت، مسعود عباس نژاد پنجشنبه ۲ آذر ۱۴۰۲ در جلسه شورای اداری شهرداری با خدا قوت به تلاش مدیران و کارکنان شهرداری رشت اظهار کرد : با توجه به اجرای پروژه های عمرانی در نقاط مختلف شهر انتظار می رود تاریخ تکمیل پروژ ها به اطلاع شهروندان رسانده شود.

وی در ادامه به باغ زربافی و امین ضرب در راستای افزایش فضای سبز شهر رشت اشاره کرد و افزود: با برنامه ریزی در لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ می توان باغ های مذکور را در قالب پارک های جدید به شهر رشت هدیه کرد.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر رشت همچنین با بیان اینکه تسریع در روند صدور پروانه های ساخت و ساز حائز اهمیت است ، تصریح کرد: ارائه تسهیلات ساخت و ساز به بافت فرسوده باید اتفاق بیفتد زیرا این امر سرمایه گذاری برای شهر رشت است.

عباس نژاد بر پیگیری وصول طلب شهرداری از سازمان ها و دستگاه های مختلف تاکید کرد و گفت : وصول طلب از دستگاه ها مطالبه جدی اعضای شورای اسلامی شهر رشت است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیران و کارکنان شهرداری رشت در امور رفاهی مظلوم واقع شدند، یادآور شد: انتظار داریم به امور رفاهی کارکنان شهرداری توجه شود و این امر می تواند یادگاری از شورای ششم برای شهرداری باشد.

  • منبع خبر : شهرداری رشت