رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی گفت:‌ آنچه که بر حسب ماموریت سازمانی ما بسیار اهمیت دارد بحث توسعه درمان‌های فناورانه سرطان است که چه در حوزه تشخیص و چه در حوزه درمان، سلول درمانی و ژن درمانی در دستورکار ما قرار دارد.

دکتر رامین صرامی ، با اشاره به فعالیت‌ها و خدمات درمانی پژوهشکده سرطان معتمد، اظهار کرد: پژوهشکده سرطان معتمد با چند دهه فعالیت در حوزه درمان‌های تخصصی سرطان به ویژه سرطان پستان فعالیت دارد.

رئیس پژوهشکده سرطان معتمد جهاددانشگاهی افزود: ارائه خدمات تخصصی و فوق تخصصی در مجموعه کلینیک‌های این مرکز، پیش از ابتلا، سپس غربالگری و تشخیص صحیح و درمان مناسب توسط زبده‌ترین متخصصان همچنین حمایت بیمار و پیگیری شرایط وی پس از درمان، از اقدامات درمانی در این پژوهشکده به شمار می‌رود که مجموع خدمات مذکور، این مرکز را تبدیل به قطب سرطان کشور به صورت ارائه خدمات درمانی در یک بسته کامل نموده است.

وی گفت: آنچه که بر حسب ماموریت سازمانی ما بسیار اهمیت دارد بحث توسعه درمان‌های فناورانه سرطان است که چه در حوزه تشخیص و چه در حوزه درمان، سلول درمانی و ژن درمانی در دستورکار ما قرار دارد.

صرامی خاطرنشان کرد: ‌غربالگری، تشخیص از طریق ژنتیک یا متدهای مقاومت دارویی از جمله اقدامات پژوهشکده سرطان معتمد است و به دنبال این هستیم که بتوانیم به صورت ملی این خدمات را در سراسر کشور ارائه دهیم.

رئیس پژوهشکده سرطان معتمد ادامه داد:‌ در گیلان با وجود ظرفیت‌هایی که از نظر دسترسی و ارتباطی وجود دارد می‌تواند قطب شمالی پژوهشکده سرطان در حوزه سرطان پستان باشد لذا در تلاش هستیم با همکاری مسئولین استان و  پشتیبانی کوچکی‌نژاد، نماینده شهرستان رشت در مجلس یک مرکز مشابه مرکز تهران در این استان تاسیس شود.

  • منبع خبر : خبرگزاری ایسنا