بدنبال اجرای طرح گسترده ۳۰/۷۰ که با ارائه ۳۰ خدمت غیرحضوری از طریق سامانه es.tamin.ir اجرائی گردیده است ، ایستگاههای از من بپرس بمنظور راهنمایی و مشاوره بیمه شدگان و کارفرمایان جهت کاربری آسان از این سامانه در شعب سراسر استان راه اندازی شد .
براین اساس با توجه به اینکه ایجاد رضایتمندی و تسهیل امور مخاطبان مهمترین هدف اجرای طرح قلمداد می گردد ، به استناد مصوبه کارگروه نظارتی طرح تحول دیجیتالی تامین اجتماعی گیلان ، نظرسنجی پیامکی از عملکرد کارشناسان و مشاوران راهنمای خدمات غیرحضوری در این ایستگاهها و همچنین میزان رضایتمندی کاربران از سامانه مذکور بصورت پیامکی انجام خواهد شد .
در این طرح ۷۰ کارشناس تامین اجتماعی در بیست و هشت شعبه بصورت مستقیم و ۴۰ نفر بصورت پشتیبان امر راهنمایی و آموزش کاربران ادارات ، شرکتها ، رابطین بیمه ای کارگاهها و کارخانجات بزرگ ، مسئولین کافی نت ها و بیمه شدگان و کارفرمایان حقیقی بصورت انفرادی را برعهده خواهند داشت و عملکرد آنها بصورت روزانه مورد نظارت قرار خواهد گرفت .
Tuesday, 30 April , 2024