با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت گاز گیلان، از خودروی مدیریت بحران این شرکت رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی گاز گیلان، روز شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ عیسی جمال نیکویی مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان درخصوص خودروی مدیریت بحران این شرکت گفت: این خودرو با توجه به مصوبات کمیته بحران و تصمیم گیری در هیئت مدیره شرکت گاز استان گیلان تهیه و تجهیز شده است.

وی با بیان اینکه برای تجهیز و راه اندازی این خودرو بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شده است، اظهار داشت: این خودرو به همه تجهیزات لازم اعم از دستگاه جوش، دستگاه دیزل و کلیه وسایل تعمیراتی مجهز است و انشاالله بتواند در مواقع بحران خدمات ارزنده ای را به مردم استان ارائه دهد.

جمال نیکویی با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۹۸ درصد مردم شهرها و روستاهای گیلان (یک میلیون و ۲۵۰ هزار مشترک) برخوردار از گاز طبیعی هستند بر آمادگی کامل همه نیروها برای مواجهه با هرگونه بحران و حفظ پایداری جریان گاز تاکید کرد و گفت: راه اندازی این خودرو در همین راستا و با هدف افزایش آمادگی نیروهای عملیاتی شرکت انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه ابراز امیدواری کرد تا با افزایش سرعت و کیفیت خدمات رسانی، زمینه افزایش رضایتمندی مردم و مشترکین گاز در گیلان فراهم شود.

  • منبع خبر : شرکت گاز استان گیلان