همزمان با سالروز ولادت باسعادت امام علی (ع) و روز پدر و مقارن با ایام الله دهه فجر، دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان به اتفاق سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان،دکتر حمیدرضا امام پناهی فرماندار رشت و سایر مسئولین بهزیستی با حضور در خانه شبانه روزی مژدهی رشت، با فرزندان این مرکز دیدار و در فضایی صمیمی گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ دکتر اسدالله عباسی استاندار گیلان عصر روز پانزدهم بهمن ماه، همزمان با سالروز ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی(ع) و روز پدر و ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پس از ورود به خانه شبانه روزی مژدهی رشت از بخش‌های مختلف نگهداری فرزندان این مرکز بازدید کرد.

وی در نشستی صمیمی با کودکان، نوجوانان و جوانان حاضر در محل، ضمن تبریک ایام پرفضیلت ماه رجب و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، برای همه‌ آینده سازان این مرز و بوم آرزوی موفقیت و بهروزی کرد.

نماینده عالی دولت در گیلان در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران ضمن تبریک ولادت حضرت امیرالمومنین علی(ع) و روز پدر و مرد و نیز گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی با بیان اینکه توجه و رسیدگی به ایتام سیره حضرت علی(ع) بود؛ افزود: این کودکان از نظر عاطفی از نعمت پدر محروم هستند از این روی به مناسبت روز پدر به آن‌ها سرکشی کردیم که دست‌کم بتوانیم بخشی از نیازهای معنوی و نیز مادی همچون نیازهای ورزشی و آموزشی آن ‌ها را برآورده کنیم.

دکتر عباسی اظهار داشت: امیر المومنین (ع) مولای متقیان به ایتام توجه خاصی داشتند و ما هم تلاش می کنیم به هر شکلی در حمایت از بهزیستی و یا موسسات خیریه به آن‌ها رسیدگی و توجه کنیم .

 استاندار گیلان با قدردانی از تلاش پرسنل این مرکز بیان کرد: این افراد خدمات ارزنده ای را به کسانی که دچار محرومیت هایی شده اند، انجام می دهند و ما نیز اهتمام داریم تا هر آنچه از دست مان بر می‌آید ، انجام دهیم.

دکتر عباسی همچنین در گفتگو با مسئولان و مدیران پرورشگاه مژدهی رشت، بر ضرورت رسیدگی به مایحتاج و برنامه ریزی برای آینده‌ فرزندان نگهداری شده در این مرکز تاکید و برای تداوم پیگیری امورات در این پرورشگاه اعلام آمادگی کرد.

همچنین استاندار گیلان دستور پرداخت کمک به خانه شبانه روزی مژدهی را صادر و به هر یک از یتیمان و کودکان بی سرپرست وکارکنان پرورشگاه هدیه ای به یمن میلاد امام علی(ع) تقدیم کرد.

در پایان این دیدار سیدمهدی خدمت بین دانا مدیرکل بهزیستی گیلان نیز ضمن قدردانی از حضور صمیمانه استاندار گیلان در مرکز خانه شبانه روزی مژدهی رشت، توصیه ها و راهکارهای وی را از نکات کلیدی جهت حمایت و پشتیبانی از فرزندان تحت پوشش بهزیستی برشمرد و بر اجرای صحیح دستورالعمل و موازین قانونی و سازمانی در راستای رسیدگی به جامعه هدف بهزیستی تاکید کرد.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان