صبح روز چهاردهم شهریور ماه، از فرزندان تحت حمایت بهزیستی و معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان که به سفر زیارتی کربلای معلی و اربعین حسینی مشرف شده بودند توسط مسئولین و کارشناسان معاونت اجتماعی بهزیستی گیلان در خانه شبانه روزی مژدهی رشت استقبال به عمل آمد.

به گزارش پایگاه خبری مرجع انلاین به نقل از روابط عمومی بهزیستی گیلان؛ طی برگزاری مراسمی در خانه شبانه روزی مژدهی رشت ، جمعی از فرزندان تحت حمایت بهزیستی و آریا طوفانی معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان مورد استقبال مسئولین و کارشناسان معاونت اجتماعی بهزیستی گیلان قرار گرفته و مقدمشان گلباران گردید.

آریا طوفانی معاون اموراجتماعی بهزیستی گیلان؛ در این مراسم استقبال ضمن قدردانی از استقبال گرم همکاران و مسئولین خانه شبانه روزی مژدهی رشت ، سفر زیارتی کربلای معلی را سفری بسیار روح نواز و سراسر معنوی عنوان کرد و گفت: طبق هماهنگی های صورت گرفته جمعی از فرزندان تحت حمایت بهزیستی گیلان در راستای اجرای “پویش زائر اولی ها” به سفر زیارتی کربلای معلی مشرف شدند و امید است با انجام هماهنگی های لازم سایر فرزندان بهزیستی نیز به سفر عتبات عالیات مشرف شوند.

 گفتنی است ” آریا طوفانی ” معاون اموراجتماعی بهزیستی گیلان ضمن پیگیری امورات و هماهنگی های سفر، فرزندان تحت حمایت بهزیستی را در این سفر معنوی همراهی نمود.

  • منبع خبر : بهزیستی گیلان