350متر اصلاح شبکه توزیع آب در روستای ملار بخش سردار جنگل فومن با مشارکت دهیاری و شورا انجام شد .

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گیلان، سرپرست امور آبفای فومن از اجرای ۳۵۰ متر لوله گذاری در اقطار ۹۰ و ۷۵  میلی متری از جنس پلی اتیلن در روستای ملار بخش سردارجنگل با مشارکت دهیاری و شورای محل خبر داد .

حامد آذر سرپرست امور آبفای فومن افزود: در راستای استفاده از ظرفیت دهیاران و شوراها در سطح روستاها و با درخواست بخشی از اهالی روستای ملار بخش سردار جنگل، بدلیل قرار گرفتن قسمتی از خط انتقال آبرسانی در شالیزار و زمینهای برخی از روستائیان ، اجرای  لوله گذاری این مسیر بطول حدود ۳۵۰ متر در اقطار ۹۰ و ۷۵ پلی اتیلن در دستور کار واحد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: با اصلاح شبکه توزیع آبرسانی حدود ۳۷ فقره اشتراک روستای ملار که بدلیل نشتی های مکرر این خط انتقال برای رفع نشتی با مشکل مواجه بودند ضمن رفع مشکلات نشت یابی ، مشکل افت فشار نیز برطرف شد و همچنین ۶ خانوار جدید نیز از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی بهره مند شدند.

آذر یادآور شد: هزینه برآورد عملیات مذکور حدود ۸۵۰ میلیون ریال بوده که با مشارکت دهیاری و شورای محل بصورت امانی و بخشی هم از محل موجودی انبار تامین شده است .

  • منبع خبر : آب و فاضلاب گیلان