مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان در آستانه چهارشنبه سوری با طرح نکات ایمنی گفت: برای پیشگیری از حوادث احتمالی باید نکات ایمنی در حوزه انرژی برق را رعایت کرد تا مراسم چهارشنبه سوری بدون حادثه و بروز خاموشی پشت سر گذاشته شود.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین -مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق گیلان تاکید کرد: ضروری است شهروندان گرامی از روشن کردن آتش در داخل پارکینگ مسقف، زیر سیم های برق و کنار تاسیسات و اتاقک های برق فشار قوی بطور جدی خودداری کنند.

مهدیزاده افزود : به منظور جلوگیری از وقوع خاموشی از پرتاب کردن مواد آتش زا مثل فشفشه، بالن و … بر روی شبکه ها و تاسیسات برقی جداً خودداری شود.

مدیرعامل توزیع برق گیلان گفت: اکیپ های عملیاتی اینشرکت همانند سالیان گذشته آماده مقابله با خاموشی های احتمالی هستند و همکاری و همراهی مردم شریف استان موجبات پیشگیری از حوادث و خاموشی ها را فراهم خواهم کرد.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه طی سالیان اخیر در روز چهارشنبه آخر به دلیل برخی سهل انگاری ها خاموشی هایی در حوزه شبکه های فشار ضعیف و متوسط حادث شده است که قطع برق چند ساعته را به وجود آورده است، از این رو و با توجه به اهمیت برق در زندگی، رفاه و آسایش مردم در خواست همکاری مجدانه شهروندان در پیشگیری از حوادث در حوزه برق را داریم.

مهدیزاده در پایان گفت: از مشترکین محترم خواهشمندیم هرگونه مشکل و خاموشی برق را از طریق اپلیکیشن برق من و شماره تلفن ۱۲۱ به این شرکت اعلام کنند.

  • منبع خبر : توزیع برق استان گیلان