به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر رشت،
در یکصد و هشتاد و نهمین جلسه شورای شهر رشت، احمد رمضانپور نرگسی ریاست شورا ضمن تسلیت شهادت هفتمین امام شعیان امام موسی کاظم ، فرارسیدن مبعث رسول اکرم (ص) را گرامی داشت و اظهار کرد: معتقدیم که عید مبعث برترین روز تاریخ بشریت است. به این جهت که آخرین رسول خداوند سبحان نازل می‌شود، آن‌هم در شرایطی که دو امپراتوری در جهان وجود داشت و درنهایت با شکل‌گیری این حرکت بزرگ با مبعث حضرت رسول (ص) شاهد آن هستیم که اتفاقاتی بزرگ در تاریخ رخ داد.
وی همچنین با اشاره به روز بزرگداشت نظامی گنجوی، ابیاتی از نظامی گنجوی در خصوص پیامبر اسلام (ص) را در صحن شورا خواند.
ریاست شورا در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد شهید به دستور امام (ره)، گفت: در سال ۱۳۵۸ این بنیاد تشکیل شد که رسیدگی به امور شهدا و جانبازان با تیزبینی امام راحل در دستور کار این بنیاد قرار دارد.
رمضانپور در ادامه جلسه توضیحاتی در خصوص مصوبات جلسات کمیسیون تلفیق ارائه و به عدد هزار و دویست و چهل میلیارد تومان بودجه سال ۱۴۰۰ اشاره نمود. وی در این خصوص اظهار داشت: اعضای شورا بنا به دلایل مختلف این عدد را پذیرفتند و معتقدند که این بودجه قابل تحقق است، اما دراین‌بین تغییراتی جزئی در بودجه ایجاد شد.
وی در ادامه با اشاره به برخی تغییرات جزئی در بودجه سال آتی شهرداری رشت، گفت: این مباحث در درون خانواده مطرح می‌شود و اختلاف‌نظرها در خصوص برخی موارد گفته می‌شود تا درنهایت کار به جمع‌بندی برسد. کف اضافه‌کار به زمان ۵۰ ساعت در ماه برای کارکنان در نظر گرفته شود تا یک ابزار برای مدیریت باشد.