رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از روز سه شنبه تا امروز ۳۷۱ هزار وسیله جریمه شدند و به بیش از ۱۷۰ هزار وسیله نقلیه تذکر داده شد.

سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا ما از ساعت ۱۴ روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه در هزارو ۸۹۶ نقطه کشور اعمال محدودیت و ممنوعیت تردد بین شهر‌ها و استانهایی که دارای وضعیت رنگبندی بودند را  تا امروز ادامه دادیم.

وی ادامه داد: بر اساس گزارش‌هایی که دریافت کردیم، شاهد کاهش چشمگیر تردد‌ها بودیم، به گونه‌ای که ۶۱ درصد نسبت به نوروز امسال کاهش داشته ایم و همچنین نسبت به عید فطر سال ۹۸ بدون کرونا ۴۱ درصد کاهش داشته ایم. نسبت به عید فطر سال ۹۹ هم ۲۲ درصد شاهد کاهش تردد‌ها بودیم.

سردار هادیانفر گفت: در این مدت تقریبا ۳۷۱ هزار وسیله نقلیه جریمه شدند و به بیش از ۱۷۰ هزار وسیله نقلیه تذکر داده شد که امیدواریم با همکاری مردم عزیزمان در کاهش تصادف و کاهش شیوع ویروس کرونا گام‌های موثری برداریم. از همکاری مردم و همکارانمان تشکر می‌کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: تا ساعت ۱۲ امروز ۴۴۴ دوربینی که برای ۴ روز عید فطر تنظیم شده بود فعال است و افسران تا این ساعت تردد بین شهر‌ها و استان‌ها را اعمال قانون خواهند کرد، بعد از ساعت ۱۲ آنچه که وزارت بهداشت تحت عنوان شهر‌های قرمز و نارنجی اعلام می‌کند، مانند گذشته اعمال قانون ما توسط دوربین‌ها و همکارانمان ادامه دار خواهد بود.

  • منبع خبر : آخرین خبر