مهندس مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان خبر داد: به منظور انسجام بخشی فعالیت ها و همچنین ارائه گزارش عملکرد و چالش های پیش رو از سوی واحدهای تابعه جلسات منظم با امورهای اجرایی بصورت هفتگی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری مرجع آنلاین به نقل از روابط عمومی توزیع برق گیلان-این جلسات به منظور جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه بصورت ویدئوکنفراس با حضور تمامی امورهای تابعه برگزار می شود و در اولین دور از آن، امورهای توزیع برق یک رشت، آستارا و رودسر به ارائه گزارش عملکرد خود پرداختند.

محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل توزیع برق گیلان در این جلسه اظهار داشت: افزایش همگرایی و همفکری، استفاده از تجربیات امورهای توزیع برق موفق در کنار کاهش فاصله بین صف و ستاد از مهمترین اهداف این جلسات است و مصوبات آن باید بصورت جدی پیگیری و بصورت دوره ای گزارش پیشرفت ارائه شود.

وی تاکید کرد: به طبع هر دستگاه خدمت رسان با چالش هایی مواجه است و ضروری است امورهای اجرایی چالش های اصلی و اساسی خود که نقش مهمی در تامین رضایت مردم دارد را در اولویت اجرا قرار دهند.

مدیرعامل توزیع برق گیلان افزود: تبیین سیاست های ستادی و پیگیری اجرای آنها، جلوگیری از انحراف معیار و رصد و پایش عملکرد امورها جز اهداف اصلی این شرکت در خلال برگزاری این جلسات است.

مهدیزاده گفت: برخورد مناسب با مشترکین و پاسخگویی صحیح به آنها درخواست اصلی ما از امورهای اجرایی می باشد زیرا با توجه به برخی نقصان های موجود، تکریم ارباب رجوع در جلب رضایت مشترکین بدیهی و حیاتی است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل توزیع برق گیلان بر هوشمندسازی و کنترل پذیری مشترکین تاکید کرد و افزود: با توجه به شرایط صنعت برق، اعمال مدیریت مصرف برق هوشمند کاملا مورد نیاز است و تمامی امورهای تابعه شرکت باید تلاش وافر در این زمینه اعمال کنند.

گفتنی است در این جلسه قائم مقام اجرایی، مدیر توزیع برق شهرستان رشت و معاونین شرکت نقطه نظرات حوزه کاری خود در باب موضوعاتی همچون گذر از پیک تابستان، جلوگیری از سرقت سیم، تکریم ارباب رجوع، وصول مطالبات، احداث کابل خودنگهدار و برکناری شبکه فرسوده و مدیریت هزینه ها باتوجه به بودجه انقباضی از سوی وزارت نیرو بیان کردند و مدیران و کارکنان امورهای توزیع برق یک رشت، آستارا و رودسر نیز به ارائه عملکرد، برنامه های آتی و تشریح چالش های خدمت رسانی پرداختند.

  • منبع خبر : توزیع برق گیلان