سامسونگ به منظور تنوع بخشیدن به خانواده M محصولات خود، به زودی از گوشی های اقتصادی گلکسی M11 و گلکسی M21 رونمایی می کند.

گلکسی M21 از دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. برای مقایسه، گلکسی M20 دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی داشت. دوربین سلفی نیز پیشرفت داشته و حسگر ۸ مگاپیکسلی نسل قبل جای خود را به سنسور ۲۰ مگاپیکسلی داده است.

گلکسی M21 از باتری پرظرفیت ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار بوده و نمایشگر آن از نوع Super AMOLED با رزولوشن +HD یا +Full HD خواهد بود.

سایت ۹۱Mobiles مدعی شده گلکسی M21 از لحاظ مشخصات، تفاوتی با گلکسی M30s ندارد و احتمالاً با چیپست اگزینوس ۹۶۱۱، حداکثر ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ روانه بازار خواهد شد.

گلکسی M11 به طور رسمی توسط سامسونگ تأیید نشده، ولی اخیراً در گوگل پلی کنسول لیست شده است. بر اساس داده های قرار گرفته در این دیتابیس، گلکسی M11 از نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن ۱۵۶۰×۷۲۰ پیکسل و چیپست اسنپدراگون ۴۵۰ برخوردار بوده و حداقل یکی از مدل های آن رم ۳ گیگابایتی خواهد داشت.

اطلاعاتی از دوربین گلکسی M11 در دست نیست ولی می توان انتظار داشت همانند گلکسی M10s، حداقل از دوربین دوگانه برخوردار باشد. همانطور که در رندر این گوشی دیده می شود، دوربین سلفی در حفره تعبیه شده در سمت چپ نمایشگر جای گرفته است. جزئیات حسگر اثر انگشت این گوشی منتشر نشده ولی اطلاعات درج شده در گوگل پلی کنسول نشان می دهند این مدل حسگر اثر انگشت خواهد داشت.

گلکسی M21 از تاریخ ۱۶ مارس (۲۶ اسفند) در هند به بازار عرضه خواهد شد. تاریخ عرضه گلکسی M11 هنوز مشخص نشده است. https://marjaonline.ir/

  • منبع خبر : آخرین خبر